Загальні вимоги до оформлення та подання до розгляду листів
Загальна інформація:
Листи стосовно реєстрації/перереєстрації доменних імен в домені EDU.UA надсилаються на адресу:
Адміністратору домену EDU.UA
Лист має бути оформлений з додержанням норм сучасного діловодства та містити всі необхідні реквізити.
Реквізити - це сукупність обов'язкових відомостей у документі, без яких він не може бути підставою для обліку і не має юридичної сили.
Вимоги до змісту листа:
-
Листа має бути виконано на офіційному бланку закладу освіти, який містить повну назву та контактну інформацію цієї організації;
-
Лист обов'язково має містити Вихідний номер та дату підписання документа;
-
Назва домену вказується без застосування літер www.;
-
Назву організації слід вказати двома мовами: українською та англійською;
-
Лист повинен бути засвідчений підписом керівника організації або його першим заступником;
-
Підпис посадової особи засвідчується відбитком ПЕЧАТКИ організації.
-
Приймаються до розгляду тільки оригінали листів. Не приймаються до розгляду:
- неповний комплект документів (див. Додатки до офіційного листа);
- копії, надіслані факсом або електронною поштою;
- документи із факсимільним підписом.
Відповіді на листи, оформлені неналежним чином, не надсилаються.
-
Лист зберігає свою чинність протягом 3-х місяців з дати реєстрації в канцелярії Адміністратора домену EDU.UA.
Після закінчення цього терміну лист втрачає актуальність, діловодство за документом автоматично завершується. - Процес реєстрації доменного імені розпочинається знову тільки після отримання нового листа.
Додатки до офіційного листа
Засвідчена належним чином копія ліцензії на провадження освітньої діяльності на певних рівнях вищої освіти.